HJÄLP...en jordbävning!

Japp, var med om min första jordbävning i morse. Som tur var så var det bara en liten en...en så liten så att jag inte ens märkte av den. Både J & C märkte av den, medans jag ovetandes fortsätte med mina morgon-bestyr...tror jag stor och borstade tänderna när det hände faktiskt.

Har varit en ganska händelselös dag i övrigt. Försökte vara duktig och power-walka på löpbandet i källaren en timme och se på OTH...blev dock tokig på mottagningen på tvn och var tvungen att hoppa av stup i kvarten och försöka fixa det så jag kunde höra vad de sa. Men blev nästan en hel timme i alla fall, så en liten klapp på axeln får jag.
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Simon

Tjohoj!

Hoppas du har det bra där borta trots jordbävningar! Åkte igenom Edsbyn idag och de var grått och tråkigt så ja är övertygad om att du har det bättre där du är! Ha de!

2010-11-21 @ 19:53:21
URL: http://tunhuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0