Getting ready for the auction...

Dagarna är fulla av aktiviteter just nu, gör 12-timmars skift på SCC med möten och allt möjligt. Detta för att få allt klart inför den stora auctionen som äger rum på lördag. Temat för hela kalaset är Sweden goes to Hollywood, vilket betyder att allt kommer att bli upp-blingat och tillfixat för att få lite extra glitter i kanten. Så även besökarna och "arbetarna" under auctionen.

Därför var det idag dags för en tur Downtown för att leta efter något att ha på sig på lördagskvällen. Vart beger sig en lite smått vilsen svensk sig för att leta kläder...jo till H&M. Hittade två fina klänningar och kunde inte bestämma mig för vilken jag gillade bäst så jag köpte båda. Köpte dessutom lite billiga smycken för att blinga-upp outfiten lite extra med Hollywood glamour. I morgon blir det en tripp upp till Northgate för att köpa strumpbyxor och en sjal att slänga över axlarna utifall det blir kallt inne på SCC. Sen tror jag nog jag är redo att entra den röda mattan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0