My Puyallup-weekend...

Mark hämtade upp mig på SCC strax innan 4pm på fredagen, tog oss faktiskt bara 1 timme att ta oss hem...skönt att vi hann före värsta rusningstrafiken eftersom jag var vrålhungrig. Mötte upp Carrie at Nea´s house...sen bar det av till Red Robin för middag. Kvällen bestod sedan av en tripp till Costso (storköp av matvaror), Fred Meyer (mataffär)och sen B&J glass och en film (When in Rome) hemma hos Carrie och Mark.

Lördagen började med frukost tillsammans med Lisa, Derek och Bryce på Auntee Bee´s, sen Starbucks...sen hem till dem för lite pyssel innan barnkalaset hos Carrie och Mark. Jag och Lisa pysslade medans Bryce took a nap och Derek åkte och bytte ut presenten de köpt då Lisas mamma köpt samma sak. Kalaset var underbart, mycket folk, roligt, god mat och CUPCAKES!

Söndagen började tidigt med frukost kl 9 på Auntee Bee´s med Carrie, Mark, Olivia, Nea, Becky, Steve och lilla Gracie. Efter det blev det ett besök på Southcenter Mall påväg upp till Seattle igen. Blev lite shopping och lite frozen yoghurt. Nu är jag tillbaka i Greenwood och har två rosa cupcakes stående framför mig som det ska festas på under kvällen.

Carrie på Costso

Lisa & Derek´s house

Lisa och jag gjorde lite pyssel till kalaset

Bryce tog Lisas skor och övade på att gå i högklackat

Tittar på Musse Pigg på Lisas iPhone





Mark, Olivia (födelsedagsbarnet) och Carrie öppnar paket

Olivia på en av favorit presenterna

Lilla Gracie Ann...bara 10 dagar gammal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0