Tyler Hilton på Showbox SoHo

Ojoj, ligger efter i bloggandet igen nu...hamnade i en svacka på grund av att jag haft fullt upp i veckan. I tisdag var i alla fall jag och Bettan och såg Tyler Hilton på Showbox i SoHo. Så himla bra han är. Dessvärre var den tre-fyra timmar långa väntan på att han skulle komma på scenen inte lika bra. De hade tre "förband" som väl egentligen var helt okej...men blev väldigt långdraget och uttröttande.

Men som sagt var Tyler helt underbar, spelade alla de bästa låtarna...både de gamla och de nya. Dessvärre tycker min kamera inte riktigt om mörka rum...eller så är det jag som inte kommit på de rätta inställningarna än så fick inga bra kort från kvällen. Bjuder därför på en bild från hemsidan istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0