Bussarna är inte mina vänner...

Gah, idag när jag skulle hem från SCC och stod uppe på Aurora Ave och väntade på bussen så körde den förbi mig. Som tur var så såg den mig och stannade en bit längre bort...men lite pinsamt att komma joggande och inspringande i en buss som är full med människor.

Seattle är verkligen ingen bra busstad för mig...antingen följer inte bussarna tidschemat eller så ser de mig inte. Kanske borde göra en stor skylt att ha med mig med bussnumret, så att jag verkligen kommer med.

Börjar i alla fall förstå mig på det här systemet nu, behöver inte längre sitta och läsa varenda gatunummer för att veta vart jag ska kliva av utan kan snällt sitta och filosofera och titta på butikerna efter gatan på väg till SCC eller hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0